Поради для лікарів

 Інформація та поради для підвищення прихильності пацієнта до лікування

Успішне лікування та комунікація з пацієнтом

Ефективне ведення пацієнтів із використанням інформаційних матеріалів

Інформування пацієнтів є основним елементом лікування захворювань вен. Постійне спілкування лікаря і пацієнта на довірчій основі є необхідною передумовою успішного лікування.

Тільки пацієнти, які мають всю інформацію про захворювання, досить мотивовані для того, щоб на постійній основі використовувати необхідні медичні вироби і дотримуватися всіх необхідних правил лікування. Дослідження показують, що точність постановки діагнозу робить вирішальний вплив на подальший курс лікування і дотримання пацієнтами лікарських призначень.

У спілкуванні з пацієнтом не рекомендується використовувати медичні терміни, оскільки це може привести до непорозуміння з боку пацієнта. Мета спілкування полягає в тому, щоб забезпечити належний догляд і сприяти одужанню пацієнта.

Економія часу при спілкуванні з пацієнтами

У лікарів часто виникає відчуття, що у них недостатньо часу для вирішення проблем, що турбують їх пацієнтів. Вони були б вдячні за підтримку в спілкуванні з пацієнтами. Інформаційні матеріали «венозна система» і «лімфатична система» допомагають економити час без шкоди якості лікування.

Таким чином, лікарі та пацієнти отримують додатковий час для предметного обговорення. Як відомо, «краще один раз побачити, ніж сто разів почути», тому інформаційні матеріали за допомогою анатомічних малюнків швидко і зрозуміло пояснюють пацієнту діагноз.

Вивчення зображень механіки дії компресійних виробів сприяє дотриманню пацієнтом режиму носіння.

Контакти

Будь ласка, дайте нам знати якщо ми можемо ще чимось допомогти Вам. Будемо раді відповісти на Ваші запитання.